Hi vols assistir?

Durant els dies 11 i 12 de febrer celebrarem la nostra assemblea presencial al Palau de Vistalegre (Madrid), on tornarem a viure el moment més emocionant: quan tots els inscrits i totes les inscrites participarem en un procés democràtic transcendental del qual Podemos sortirà enfortit per afrontar el pla restaurador de les elits del nostre país (defensat al Parlament per la «Triple Aliança», PP-PSOE-C’s).

Junts i juntes farem d’aquest procés un exemple més de democràcia i de transparència!

Junts i juntes contribuirem a millorar Podemos i, amb això, a construir un país més digne, just i solidari!

Programa de l’assemblea presencial al Palau de Vistalegre

Entrades

Ja pots aconseguir la teva entrada!
És gratuïta, però, si vols, pots fer una aportació econòmica, que destinarem a sufragar despeses de l’assemblea.
Recorda que has d’imprimir una entrada per a cada dia i portar-la amb tu durant l’assemblea.
I no oblidis que també hi ha entrades per a persones amb diversitat funcional amb acompanyant.
Adquireix la teva entrada (ENTRADES EXHAURIDES)

Autobusos cap a Madrid

Si vols acudir a Vistalegre d’una manera més econòmica, ecològica i divertida, posa’t en contacte amb Podemos a la teva comunitat autònoma i rebràs tota la informació sobre els autobusos que s’estan organitzant per anar a Madrid el cap de setmana de l’11 i 12 de febrer.
Transport autobusos Vistalegre II

Compartir casa, compartir coche

A Podemos tenim un compromís ferm amb l’estalvi energètic i amb el fet de facilitar la participació de totes les persones. Per això, posem a la vostra disposició l’aplicació de Podemos Compartir casa, compartir cotxe.
Què has de fer?

Allotjament

Si busques allotjament o tens un lloc lliure a casa teva a Madrid, utilitza els formularis següents:
Necessito allotjamentOfereixo allotjament

Transport

Si busques mitjà de transport o tens un lloc en el teu cotxe per viatjar des de qualsevol punt d’Espanya, utilitza els formularis següents:
Necessito mitjà de transportOfereixo mitjà de transport

Com arribar-hi

Transport públic

Metro: Vista Alegre (línia 5)
Autobús:  línies 34, 35, 108 y 118
Informe de l’accessibilitat de les línies d’autobusos que arriben a Vistalegre

Anima’t a venir i continuem fent història! Podem!