Ampliat el termini de presentació de les aportacions al debat

• SE N’AMPLIA EL PERÍODE DE PRESENTACIÓ
  • ES PODRAN INCORPORAR EN LES PROPOSTES FINALS DE LES DIFERENTS CANDIDATURES
  • ES PUBLICARAN EN LA PLAÇA PODEMOS, ON SERAN VALORADES
  • LES CINC MÉS BEN VALORADES ES PRESENTARAN A VISTALEGRE

Atès que les aportacions al debat resumeixen posicions polítiques que en principi no estan incloses en els documents polítics, organitzatius, ètics i d’igualtat, i en considerar que el seu objectiu és fomentar la participació de les persones inscrites en Podemos i que aquestes aportacions siguin àmpliament difoses, conegudes i compartides, l’Equip Tècnic de l’Assemblea Ciutadana ha adoptat les decisions següents:

1. Ampliar el període de presentació de les aportacions al debat des d’avui, 24 de gener, fins al dia 1 de febrer a les 23.59 h. Recordem que les aportacions al debat han d’estar avalades almenys per un cercle, per una organització de la societat civil o per alguna persona experta i reconeguda en la matèria.

2. Les aportacions al debat es publicaran en la Plaça Podemos per tal que siguin valorades durant el període de votació de documents i de candidatures.

3. Les cinc aportacions al debat més ben valorades es defensaran en l’assemblea presencial que se celebrarà al Palau de Vistalegre (Madrid) i, encara que no tindran caràcter vinculant, formaran part de la línia política de Podemos, atès que:

a) Hi pot haver la possibilitat que ja estiguin incorporades, totalment o parcialment, en els documents més votats.

b) El nou Consell Ciutadà Estatal en garantirà el debat i la discussió en aquest òrgan.